شنبه 21/سپتامبر/2024

حماس مردم را به جمعه خشم در حمایت از قدس فرا خواند

سه‌شنبه 5-دسامبر-2017

جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تمامی احزاب و گروه های فلسطینی و جوانانانتفاضه را به شرکت در جمعه خشم علیه رژیم صهیونیستی و اعلام مخالفت با انتقالسفارت آمریکا به قدس و اعلام این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی فرا خواند.

این جنبش طی بیانیه ای مطبوعاتی که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانیفلسطین قرار گرفت، بر لزوم حرکت مردم به سمت تمامی مناطق ارتباط با رژیم صهیونیستیپس از اقامه نماز جمعه فرا خواند تا بدین ترتیب صدای ملت فلسطین به گوش این رژیمبرسد که هر گونه تعرض به قدس باعث انفجار اوضاع و آغاز درگیری های همه جانبه بااشغالگران صهیونیست خواهد شد.

حماس همچنین ضمن تاکید بر اینکه قدس خط قرمز است و مقاومت فلسطین به هیچ وجهاجازه تعرض به آنرا نخواهد داد، از جوانان انتفاضه و مبارزان مقاومت در کرانهباختری خواست با استفاده از تمامی ابزارهای ممکن به تصمیم رژیم صهیونیستی که قدسرا هدف قرار داده است، پاسخ دهند.

گفتنی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا عصر امروز سه شنبه در جریانگفتگوی تلفنی با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، رسما وی را در جریانتصمیم خود برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی قرار داد. 

لینک کوتاه:

کپی شد