جمعه 20/سپتامبر/2024

حماس بر لزوم همبستگی و تداوم انتفاضه قدس تاکید کرد

یکشنبه 17-دسامبر-2017

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” بر لزوم احیای وحدت ملیدر واکنش به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخترژیم صهیونیستی و صدور دستور انتقال سفارت کشورش به این شهر تاکید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حسام بدران امروز یکشنبه در جریان مشارکتدر تجمع اعتراضی علیه تصمیم اخیر آمریکا که در داخل سفارت فلسطین در شهر دوحه ـپایتخت قطر ـ برگزار شد، خواستار تداوم درگیری ها با نظامیان صهیونیست در میادینکرانه باختری و قدس تا زمان شکل گیری انتفاضه مردمی شد که لرزه بر اندام رژیمصهیونیستی و حامیان بین المللی آن بیاندازد.

بدران ضمن نثار درود به مقاومت فلسطین و شهدای آن، به تمجید از شهید ابراهیمثریا پرداخت که نیمی از بدن خود را در جریان جنگ سال 2008 از دست داده بود و درجریان درگیری های اخیر به شهادت رسید.

رئیس دفتر روابط ملی جنبش حماس در عین حال از مردم خواست شعار یاسر عرفات رئیسسابق تشکیلات خودگردان فلسطین را که می گفت «میلیون ها نفر جان خود را فدای قدس میکنند» زنده نگه دارند.

وی تاکید کرد که حماس با رهبران تمامی گروه های فلسطینی رابطه برقرار کرده استتا موضعی یکپارچه و قاطع در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت های بی حد و حصر آمریکااز آن اتخاذ شود.

حسام بدران از اقشار مختلف امت عربی و اسلامی نیز خواست که به انتفاضه خود دردفاع از قدس ادامه دهند و رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا را بیش از پیش تحت فشارقرار دهند تا از تصمیم خود برای تجاوز به حقوق امت در شهر قدس عقب نشینی کنند. 

لینک کوتاه:

کپی شد