جمعه 20/سپتامبر/2024

نخست وزیر سابق لبنان: قدس مسئولیت تمامی عرب هاست

دوشنبه 18-دسامبر-2017

نخست وزیر سابق لبنان تاکید کرد که قدس پایتخت کل جهان عرب است و نه تنهافلسطین و بر همین اساس، باید تمامی مقامات عربی دفاع از آنرا مسئولیت خود بدانند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع خبری لبنان، تمام سلام امروزدوشنبه 18/12/2017 با ارسال پیامی به ملت فلسطین از طریق شبکه ماهواره ای قدس خاطرنشان کرد که مخالف تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در زمینه به رسمیت شناختنقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است.

سلام تصریح کرد که تصمیم ترامپ پشتوانه محکمی ندارد؛ چرا که با تمامی قطعنامهها و توافقنامه های بین المللی مغایرت دارد و هیچ کدام از روسای جمهور قبلی آمریکاچنین تصمیمی که به روند سازش ضربه می زند و باعث افزایش بحران ها در منطقه می شود،اتخاذ نکرده بودند.

وی اصل و اساس مقابله با این تصمیم را وحدت در جبهه داخلی فلسطین و مقابله باهر گونه تفرقه افکنی عنوان کرد و به ملت فلسطین به خاطر وحدت و نزدیکی مواضع طرفهای مختلف به هم تبریک گفت.

گفتنی است که تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در زمینه به رسمیت شناختن قدسبه عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و صدور دستور انتقال سفارت آمریکا به آنجا، باواکنش گسترده محافل بین المللی، عربی و اسلامی مواجه شده است. 

لینک کوتاه:

کپی شد