شنبه 26/اکتبر/2024

رشوه 50 میلیون دلاری نتانیاهو برای خرید آرای 50 کشور در سازمان ملل

پنج‌شنبه 28-دسامبر-2017

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای خرید آرای 50 کشور در سازمان ملل تصمیمبه احداث صندوق سرمایه گذاری با سرمایه اولیه 50 میلیون دلار برای اجرای پروژه هایصهیونیستی در 50 کشور جهان گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی،بنیامین نتانیاهو قصد دارد با راه اندازی این صندوق زمینه اجرای پروژه هایکشاورزی، شیرین سازی آب و توسعه فناوری در این کشورها را فراهم کرده و در قبال آن،آرای آنها را در سازمان ملل به نفع رژیم صهیونیستی تغییر دهد.

این تصمیم نتانیاهو به دنبال شکست مفتضحانه هفته قبل رژیم صهیونیستی در مجمععمومی سازمان ملل در جریان رای گیری درباره قطعنامه تهیه شده در مخالفت با تصمیمدونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیمصهیونیستی اتخاذ شده است.

این شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد که پس از تصمیم گواتمالا برایانتقال سفارتش از تل آویو به قدس اشغالی و اصرار آن بر این تصمیم، نتانیاهو به فکرحمایت مالی و به اصطلاح بهتر پرداخت رشوه به 50 کشور دیگر افتاده است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پس از تاسیس این صندوق در حال بررسی و شناساییکشورهایی است که احتمال دارد در قبال دریافت کمک مالی از این رژیم حمایت کنند. درهمین راستا، کشورهای آفریقایی، آسیایی و برخی کشورهای اروپای شرقی در کانون توجهتل آویو قرار گرفته اند. 

لینک کوتاه:

کپی شد