یکشنبه 22/سپتامبر/2024

رئیس موساد: انتظار وقوع انقلاب در ایران را نداشته باشید

سه‌شنبه 9-ژانویه-2018

یوسی کوهین رئیس سازمان جاسوسی موساد اظهار داشت که اسرائیل چشم و گوش‌هایبیشتر از اینها در ایران دارد و خیلی خوشحال خواهد شد که “انقلاب واقعی”در ایران رخ دهد.

وی که در اجلاس سالیانه وزارت دارایی رژیم صهیونیستی سخن می‌گفت، تاکیدکرد که نباید در پیش‌بینی‌ها درباره حوادث اخیر ایران افراط کرد و انتظار وقوع یک انقلابرا داشت.

کوهین مدعی شد: «من نیز دلم می‌ خواست که در ایران یک انقلاب واقعی رویدهد اما تظاهر کنندگان ایرانی با نیروی نظامی شدیدی مواجه شدند که بی توجه به معیارهایحقوق بشر، هر کسی را که سر بر می‌آورد، سرکوب می‌‌کنند

کوهین ادعا کرد که ایرانیان از رئیس جمهور روحانی توقعات زیادی داشتند اماوی موفق نشد که به اوضاع نابسامان اقتصادی سر و سامان دهد و این عامل کشانده شدن مردمبه خیابان‌ها شد.

رئیس موساد تاکید کرد که پس از سر کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا مناسباتمیان واشنگن و تل آویو مستحکم ترشده است و امروز آمریکا بیش از از گذشته منافع اسرائیلرا مد نظر قرار می‌دهد.

وی گفت که هم اکنون تحولات مهمی در درک اوضاع منطقه و نگرانی از گسترششیعه‌گری ایرانی در میان دولتمردان آمریکا به نفع اسرائیل به وجود آمده است و این مسالهبه تلاش‌های اسرائیل برای مقابله با نفوذ ایران کمک می‌کند.

لینک کوتاه:

کپی شد