جمعه 20/سپتامبر/2024

حماس:عملیات نابلس واکنشی به تصمیم ترامپ و جنایت های رژیم صهیونیستی است

چهارشنبه 10-ژانویه-2018

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” اعلام کرد که عملیاتتیراندازی در نزدیکی نابلس واقع در شمال کرانه باختری که منجر به هلاکت یک شهرکنشین صهیونیست شد، یک عملیات “قهرمانانه و جسورانه” است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حسام بدران با صدور بیانیه ای در واکنش بهعملیات نابلس تصریح کرد که این عملیات واکنشی طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستیعلیه ملت فلسطین و مقدسات آن و حق تاریخی این ملت در شهر قدس به عنوان پایتخت ابدیکشور فلسطین است.

بدران همچنین این عملیات را سیلی محکمی به صورت رژیم صهیونیستی و همدستان آن ونیز واکنشی به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام شهر قدس بهعنوان “پایتخت اسرائیل” دانست و تاکید کرد که ملت فلسطین با وجود تمامیحملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی به دفاع از سرزمین خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: با وجود سرکوبگری و محدودیت های امنیتی و بازداشت های رژیمصهیونیستی، مبارزان قهرمان ما همیشه ثابت کرده اند که اگر این رژیم دنبال امنیتاست، راهی جز ترک خاک فلسطین و قدس ندارد و در غیر این صورت، مقاومت به ایستادگیدر برابر آن ادامه خواهد داد و همیشه و در هر نقطه ای از خاک فلسطین به آن ضربهخواهد زد.

بدران ضمن تبریک این عملیات قهرمانانه، از مقاومت در کرانه باختری خواست کهدست به عملیات های پیشرفته بیشتری بزند و رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد و بهنظامیان و شهرک نشینان صهیونیست اجازه ندهد که در اراضی فلسطین احساس امنیت کنند.

وی همچنین خواستار تداوم تحرکات و فشارها علیه رژیم صهیونیستی در سراسر اراضیاشغالی فلسطین تا زمان لغو تصمیم ترامپ شد.

در همین راستا، فوزی برهوم سخنگوی حماس نیز عملیات نابلس را تبریک گفته و آنرانتیجه تجاوزات و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدسو مسجد الاقصی دانسته بود.

برهوم تاکید کرد که قطب نمای ملت فلسطین همچنان به سمت قدس و مسجد الاقصیتنظیم خواهد شد و این ملت از راهکار مقاومت برای دفاع از آنها استفاده خواهد کرد.وی تصریح کرد که تمامی طرح ها برای ضربه زدن به مقاومت فلسطینیان و اراده آنها بهشکست خواهد انجامید و موفقیتی در بر نخواهد داشت.

گفتنی است که در اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین واقع در مجاورتشهر نابلس در شمال کرانه باختری، یک شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسید. به گزارش شبکه12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، در اثر تیراندازی به سمت خودروی یک شهرک نشینصهیونیست، یک نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند و مجریان عملیات توانستند بهسلامت از محل حادثه دور شوند. 

لینک کوتاه:

کپی شد