یکشنبه 22/سپتامبر/2024

پلیس رژیم صهیونیستی خواستار محاکمه نتانیاهو شد

چهارشنبه 7-فوریه-2018

پلیس رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است نتایج پرونده های تحقیق علیه بنیامیننتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هفته آینده به دادستانی کل تحویل دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی،پلیس “اسرائیل” خودش را آماده انتقال پرونده های تحقیق درباره نتانیاهوو اتهامات فساد مالی وارده علیه او به دفتر دادستانی کل کرده است و قرار است اوایلهفته آینده این پرونده ها را به همراه توصیه های ارائه شده مبنی بر لزوم محاکمهنتانیاهو، به دادستانی کل تحویل دهد.

این شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد که پلیس در توصیه های خودخواستار محاکمه نتانیاهو به اتهام دریافت رشوه خواهد شد و این توصیه ها را به دفتردادستانی و رسانه های گروهی تحویل خواهد داد.

نتانیاهو و همسرش ساره به همراه پسر بزرگترشان “یائیر” در پروندهموسوم به “1000” متهم به دریافت هدایای غیرقانونی از یک بازرگانآمریکایی به نام “ارنون میلشن” از بزرگترین فعالان سینمای هالیوودهستند.

در پرونده “2000” هم نتانیاهو متهم به امضای قرارداد غیرقانونی باناشر روزنامه صهیونیستی “یدیعوت أحرونوت” به منظور بهبود وجهه نخست وزیرو تبلیغات به نفع وی در این روزنامه در قبال تعطیلی روزنامه “اسرائیلالیوم” رقیب یدیعوت است.

پرونده سومی هم که نتانیاهو به موجب آن به فساد مالی متهم شده است، به پرونده”3000″ معروف است که در قالب آن شبهات فساد و منافع مشترک در قالبقراردادهای خرید زیردریایی از یک شرکت آلمانی برای ارتش صهیونیستی مطرح است. 

لینک کوتاه:

کپی شد