جمعه 20/سپتامبر/2024

واکنش گروه های فلسطینی به تجاوز دشمن صهیونیستی به نوار غزه

یکشنبه 18-فوریه-2018

گروه های فلسطینی حملات و تجاوزات دشمن صهیونیستی به نوارغزه که به شهادت دو نوجوان فلسطینی و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد را به شدتمحکوم و بر آمادگی خود جهت مقابله با این تجاوزات و دفاع از ملت فلسطین تاکیدکردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماسمسئولیت تمامی عواقب و پیامدهای تجاوز دشمن صهیونیستی به نوار غزه را متوجه دشمنصهیونیستی دانست.

فوزی برهوم از رهبران این جنبش اظهار داشت که تجاوزات مکررو گسترده ارتش صهیونیستی به نوار غزه بیانگر نیات و اهداف شوم این رژیم برای برهمزدن اوضاع و تشدید تنش و درگیری در این باریکه است.

برهوم تصریح کرد که مقاومت به وظایف خود مبنی بر حمایت ازملت فلسطین و مقابله با تجاوزات دشمن عمل خواهد کرد.

همچنین عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس اظهار داشت که تجاوزدشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه با چراغ سبز آمریکا و در پی تصمیماتاخیر این کشور صورت گرفته است.

وی تاکید کرد که مقاومت فلسطین هرگز به دشمن اجازه تحمیلمعادلات جدید یا صادر کردن بحران‌های داخلی خود از جمله فساد سران این رژیم با تشدیدتجاوزات علیه ملت فلسطین را نخواهد داد.

داود شهاب سخنگوی جهاد اسلامی هم عنوان کرد که مقاومت هرلحظه آماده رویارویی با دشمن برای دفاع از ملت فلسطین است و سلاح خود را به سمتاین رژیم نشانه گرفته  است و به مقاومت وپایداری ادامه می دهد.

گردان های مقاومت ملی شاخه نظامی جبهه دمکراتیک برای آزادیفلسطین نیز تصریح کرد که تجاوزات دشمن صهیونیستی هرگز مقاومت را از حق مسلم خود دردفاع از ملت فلسطین بازنمی دارد و مقاومت با تمامی راه ها و ابزارهای ممکن بهحملات و تجاوزات دشمن پاسخ می دهد.

این گردان ها شاخه های نظامی گروه های مقاومت فلسطین را بهآمادگی کامل و تشکیل جبهه ای واحد و اتاق عملیات نظامی مشترک برای مقابله باتجاوزات دشمن فراخواند.

در همین راستا، جنبش آزادگان تاکید کرد که مقاومت فلسطینلحظه ای برای دفاع از ملت فلسطین که با توطئه های بی شماری مواجه است، درنگ نخواهدکرد.

این جنبش ضمن هشدار به دشمن صهیونیستی نسبت به تکرار حماقتهای خود علیه غزه، تصریح کرد که این رژیم گمان می کند با محاصره و خلق بحران هایگسترده در غزه می تواند مقاومت را از مسیر اصلی خود منحرف کند اما کاملا به اشتباهرفته است.

گردان های مجاهدین نیز بیان کرد که مقاومت از ملت فلسطیندفاع کرده و ملزم به پاسخ گویی به تجاوزات دشمن صهیونیستی است.

از سوی دیگر، جبهه خلق برای آزادی فلسطین ـ فرماندهی کل ـتاکید کرد که دشمن صهیونیستی بهای هرگونه حماقت علیه ملت فلسطین را پرداخت خواهدکرد.

کمیته های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه ای تصریح کرد کهمقاومت فلسطین وعده داده دستان متجاوز به ملت فلسطین و تظاهرات کنندگان در مناطقمرزی غزه را قطع کند و امروز به وعده خود وفا کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد