جمعه 20/سپتامبر/2024

موافقت کنست صهیونیستی با غارت حقوق خانواده های شهدا و اسرا

یکشنبه 18-فوریه-2018

کمیته وزارتی قانونگذاری در کنست صهیونیستی امروز یکشنبه با پیش نویس قانونیموافقت کرد که به موجب آن حقوق خانواده های شهدا، اسرا و مجروحان از طریق کسر ازدرآمدهای مالیاتی طرف فلسطینی مصادره و غارت خواهد شد و به صندوق ویژه پرداختغرامت به صهیونیست های کشته یا زخمی شده در عملیات های فلسطینیان واریز خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، پیش نویس اینقانون موسوم به “کاهش حقوق خرابکاران” توسط اویگدور لیبرمن وزیر جنگرژیم صهیونیستی ارائه شده است و به موجب آن مبالغ کسر شده از اموال مالیاتی دریافتشده توسط این رژیم از کالاهای فلسطینی به صندوقی که قرار است در آینده تشکیل شود،واریز خواهد شد.

هدف از تاسیس این صندوق اجرای احکام صادر شده درباره شکوائیه های ارائه شده ازسوی خانواده های صهیونیست های کشته یا زخمی شده در عملیات های فلسطینی علیهتشکیلات خودگردان و مجریان این عملیات ها، اجرای پروژه هایی که به بهانه”مبارزه با تروریسم” تصویب شده اند و توسعه زیرساخت های شهری مانند احداثخیابان ها، تامین روشنایی شهرها و اتخاذ اقدامات امنیتی در آنهاست.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی قبلا مدعی شده بود که تشکیلات خودگردان سالیانه یکمیلیارد و 200 میلیون شکل (تقریبا 400 میلیون دلار) به خانواده های شهدا و اسرایفلسطینی پرداخت می کند. 

لینک کوتاه:

کپی شد