جمعه 20/سپتامبر/2024

درخواست فرستاده قطر از حمدالله برای کمک به اوضاع بهداشتی غزه

چهارشنبه 21-فوریه-2018

فرستاده قطر به نوار غزه که به رام الله سفر کرده است با “رامیحمدالله” نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و درباره راه های افزایشحمایت از باریکه غزه بحث و گفتگو کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کمیته قطری بازسازی نوار غزه با صدوربیانیه ای خاطر نشان کرد که «عمادی در این دیدار در جریان دیدگاه مقامات تشکیلاتخودگردان و تلاش های دولت حمدالله برای کاهش بحران های حاکم بر نوار غزه قرارگرفت.»

در ادامه این بیانیه آمده است که «طرفین در این دیدار مسائل مختلف مورد اهتماممشترک و در راس آنها؛ توافق آشتی ملی و آخرین تحولات مربوط به اجرای پروژه های قطردر غزه را بررسی کردند» و عمادی از حمدالله خواست که به وضعیت بهداشتی باریکه غزهرسیدگی کند.

از سوی دیگر، رامی حمدالله مدعی شد که دولت وی به شکل بی وقفه ای با دیگرکشورهای جهان و نهادهای بین المللی و برادران عرب در ارتباط است تا کمک های لازمبرای نوار غزه را جمع آوری کند و سطح خدمات اساسی ارائه شده به ساکنان غزه راارتقا دهد؛ به ویژه که محاصره رژیم صهیونیستی علیه این منطقه همچنان ادامه دارد.

گفتنی است که امیر قطر اخیرا وعده کمک 9 میلیارد دلاری این کشور به نوار غزهرا داده بود و محمد عمادی هم روز یکشنبه گذشته این کمک را به عرصه های مختلف نوارغزه ارائه داد. 

لینک کوتاه:

کپی شد