جمعه 20/سپتامبر/2024

تاریخ انتقال سفارت آمریکا به قدس تحقیر بیشتر عرب ها و مسلمانان است

دوشنبه 26-فوریه-2018

جنبش حزب اللهلبنان اعلام کرد که تصمیم تعیین زمان انتقال سفارت آمریکا به قدس که در آن اواسطماه مه برای اجرای این طرح مشخص شده است، تداوم تجاوزات دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا و بخشی از روند بی وقفه یهودی سازی قدس و تلاش برای نابودی مساله فلسطیناست.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین، جنبش حزب الله با صدور بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد که«همزمانی موعد انتقال سفارت آمریکا به قدس و سالروز فاجعه اشغال فلسطین، تحقیربیشتر عرب ها و مسلمانان است و نشان می دهد که دولت آمریکا ارزشی برای امت هایعربی و اسلامی و جامعه بین المللی قائل نیست.»

در ادامه اینبیانیه آمده است که همدستی نظام های رسمی عربی باعث تشویق واشنگتن به تداوم اینتصمیم و سرعت بخشیدن به اجرای آن شد.

حزب الله ضمنمحکومیت شدید تصمیم اخیر دولت آمریکا، از ملت های عربی و اسلامی و تمامی آزادگانجهان خواست اقدامات موثری برای افشای این تجاوزات و ایستادگی در برابر آنها انجامدهند. این جنبش در عین حال خاطر نشان کرد که مقاومت و انتفاضه راهکار کارآمدآزادسازی اراضی اشغالی و تمامی مقدسات است.

جنبش حزب اللهدر ادامه تصمیم رژیم صهیونیستی برای اعمال مالیات بر عبادتگاه های مسیحیان در شهراشغالی قدس به منظور کاستن از حضور آنان در این شهر را محکوم کرد و تاکید نمود قدسمتعلق به تمامی پیروان ادیان آسمانی است و بدین شکل نیز باقی خواهد ماند و کشورهاو ملت های آزاده و سازمان های فعال باید با تلاش های رژیم صهیونیستی برای تعرض بهمقدسات مسلمانان و مسیحیان مقابله کرده و از هیچ اقدامی برای تثبیت آنها در سرزمینشان و حفظ حقوق آنها فروگذار نکنند. 

لینک کوتاه:

کپی شد