شنبه 21/سپتامبر/2024

حماس: سفر هیات این جنبش به مصر موفقیت آمیز بود

چهارشنبه 28-فوریه-2018

جنبش مقاومت اسلامی “حماس” سفر 20 روزه هیات این جنبش به ریاست”اسماعیل هنیه” رئیس دفتر سیاسی حماس به قاهره را موفقیت آمیز توصیفکرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس با اشاره به بازگشت هیات اینجنبش از مصر به نوار غزه، این سفر را موفق اعلام کرد.

این جنبش خاطر نشان کرد هیات حماس که تعدادی از رهبران این جنبش در خارج نیزدر قالب آن حضور داشتند، در جریان سفر با مسئولان مصری دیدار و درباره تحولات سیاسیمربوط به مساله فلسطین، اوضاع انسانی باریکه غزه و پرونده آشتی ملی و نیز روابطدوجانبه سیاسی و امنیتی بحث و تبادل نظر کردند.

هیات حماس به ریاست هنیه و با حضور خلیل حیه، فتحی حماد و روحی مشتهی در تاریخ9 فوریه جاری از باریکه غزه به قاهره سفر کرده بود. پس از آن هم تعدادی از رهبراناین جنبش در خارج؛ از جمله موسی ابو مرزوق، عزت رشق، محمد نصر، ماهر صلاح، شیخصالح عاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس و زاهر جبارین به مصر سفر کرده بودند ودیدارهای متعددی میان این هیات و مقامات مصری؛ از جمله مسئولان سازمان اطلاعات اینکشور برگزار شد.

گفتنی است که هیات رهبران جنبش مقاومت اسلامی “حماس” به ریاست”اسماعیل هنیه” رئیس دفتر سیاسی این جنبش عصر امروز چهارشنبه پس از سفرطولانی تقریبا 3 هفته ای به مصر، از طریق گذرگاه مرزی رفح به نوار غزه بازگشت.

لینک کوتاه:

کپی شد