شنبه 21/سپتامبر/2024

بنیامین لادرا فعال سوئدی وارد استانبول شد

چهارشنبه 21-مارس-2018

“بنیامینلادرا” فعال سوئدی یهودی که برای اعلام همبستگی با فلسطین از 15 آگوست سالگذشته با پای پیاده سفر خود به مقصد فلسطین را آغاز کرده است، به شهر استانبولترکیه رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این فعال سوئدی برایاعلام همبستگی با فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی پیاده راهی فلسطین شدهاست.

او سفر خود را از شهر گوتنبرگ سوئد در 15 آگوست 2017 آغازکرد و در مسیر سفر خود از کشورهای آلمان، اتریش، اسلوونی، کرواسی، یونان و بالاخرهترکیه عبور کرده است.

لادرا در گفتگو با خبرگزاری آناتولی اظهار داشت که تصمیمگرفته است این سفر را انجام دهد تا توجه جهانیان را به سمت مسئله فلسطین جلب کند واکنون پس از 7 ماه به استانبول رسیده است.

وی اظهار داشت که قبلا کار خود را در صلیب سرخ جهانی کنارگذاشته است و تصمیم گرفته مسافت 4 هزار و 800 کیلومتری تا فلسطین را پیاده طی کند.

بنیامین لادرا خاطر نشان کرد که سفر بسیار سختی در پیش داردو بارها مشکلاتی امنیتی برایش پیش آمده است. وی اشاره کرد که دو شهروند فلسطینی درجریان سفر به ترکیه او را همراهی می کردند و او پرچم فلسطین را بدست گرفته است.

لادرا تصریح کرد که به موجب وضعیت دیگر کشورهای باقی مانده،مجبور خواهد بود از طریق هوایی راهی قبرس و از آنجا هم از طریق دریا راهی بندرحیفا در فلسطین اشغالی شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت تحرکات و فعالیت های فردی در حمایتاز مسئله فلسطین، تصریح کرد که همه از جمله فلسطینی ها حق برخورداری از یک زندگیشرافتمندانه را دارند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد