جمعه 20/سپتامبر/2024

قسام: در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دست بسته نخواهیم ماند

دوشنبه 26-مارس-2018

سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی”حماس” تاکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئول هر گونه تشدید تجاوزات علیهغزه است و ما در برابر هیچ گونه تجاوزی دست بسته نخواهیم ماند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابو عبیده در واکنش به حمله توپخانه ارتشصهیونیستی به غزه در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که «دشمن دروغ می گوید و دچار سردر گمی شده است.»

وی افزود: یکشنبه شب گذشته هیچ گونه موشکی از سمت باریکه غزه شلیک نشده است وسامانه گنبد آهنین به اشتباه به سمت تیراندازی های صورت گرفته در جریان مانورهایگردان های قسام، شلیک کرده است.

پایگاه صهیونیستی “0404” رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که نظامیانارتش صهیونیستی سطح آمادگی خود در تمامی شهرک های اطراف غزه را افزایش داده است وجبهه داخلی رژیم صهیونیستی هم از ساکنان شهرک “شاعر هنیگو” خواسته استدر نزدیکی پناهگاه ها باقی بمانند.

توپخانه ارتش صهیونیستی در آخرین ساعات شامگاه دیروز یکشنبه شمال باریکه غزهرا گلوله باران کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که سامانه ضد موشکی “گنبدآهنین” رژیم صهیونیستی چندین موشک ضد موشک را به بهانه شلیک تعدادی راکت ازباریکه غزه، به آسمان شلیک کرد، اما بعدا مشخص شد که این سامانه به اشتباه و درواکنش به شلیک چند منور در غزه عمل کرده است.

توپخانه ارتش صهیونیستی دو گلوله توپ جنگی به سمت یک برج دیده بانی مقاومت درشهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه شلیک کرد و 5 گلوله دیگر نیز به سمت نقطه ایدیگر و یک گلوله توپ جنگی هم به سمت یک پایگاه میدانی در این شهرک شلیک شد، اماهنوز از خسارت های جانی و مادی احتمالی خبری گزارش نشده است.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که سامانه گنبد آهنین به شلیکچندین موشک و راکت از غزه واکنش نشان داده است.

اما منابع محلی تاکید کردند که هیچ موشکی از سوی مقاومت در شمال غزه شلیک نشدهاست و صرفا یک سری تیراندازی ها از سوی سامانه پدافند هوایی در جریان مانورهایگردان های قسام در شمال باریکه غزه صورت گرفته است و به نظر می رسد که سامانه گنبدآهنین به اشتباه چندین موشک به سمت این اهداف شلیک کرده است.

لینک کوتاه:

کپی شد