یکشنبه 22/سپتامبر/2024

شیخ الاسلام: راهپیمایی حق بازگشت اقدامی مبارک برای آزادسازی قدس است

پنج‌شنبه 29-مارس-2018

مشاور وزیرامور خارجه ایران تاکید کرد که راهپیمایی بزرگ حق بازگشت که ملت فلسطین قصد داردفردا جمعه برگزار کند، اقدامی مبارک در راه آزادسازی قدس است.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین، “حسین شیخ الاسلام” در گفتگوی ویژه با خبرگزاریشهاب خاطر نشان کرد که حق بازگشت حق اساسی ملت فلسطین و تحرکی ضروری از سوی ملتفلسطین برای مقابله با طرح های نابودی مساله فلسطین است.

وی افزود:رژیم صهیونیستی از این راهپیمایی ها می ترسد؛ چرا که وحدت ملت فلسطین و پیروزی آن،شکستی برای رژیم صهیونیستی است.

شیخ الاسلامخاطر نشان کرد که ملت ایران از راهپیمایی حق بازگشت ملت فلسطین حمایت می کند و پساز نماز جمعه در حمایت از مساله فلسطین راهپیمایی خواهد کرد.

مشاور وزیرخارجه ایران از ملت های عربی و اسلامی خواست که از ملت فلسطین حمایت کنند. ویهمچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که از اقدامات ملت فلسطین علیه اشغالگرانحمایت کند. وی افزود:«تشکیلات خودگردان باید بفهمد که رژیم صهیونیستی زبانی جززبان مقاومت نمی فهمد.»

گفتنی است که شهروندانفلسطینی ساکن باریکه غزه و کرانه باختری، قدس، اراضی اشغالی سال 48 و آوارگانفلسطینی مقیم خارج فردا جمعه با مشارکت در راهپیمایی های حق بازگشت در مناطق مرزیباریکه غزه، بر احقاق حق بازگشت آوارگان تاکید خواهند کرد. ارتش صهیونیستی سعیدارد با استقرار نظامیان خود در مناطق مرزی، مانع از مشارکت فلسطینیان در اینراهپیمایی شود.

لینک کوتاه:

کپی شد