سه شنبه 24/سپتامبر/2024

لغو مشارکت تل آویو در مانورهای سالانه آلاسکا از ترس تهدیدات ایران

سه‌شنبه 17-آوریل-2018

ارتش صهیونیستی از ترس تهدیدات جمهوری اسلامی ایران تصمیم خود برای مشارکت جنگنده های “اف 15” رژیم اشغالگر قدس در مانورهای سالانه “پرچم سرخ” در آلاسکا را لغو کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رادیو ارتش صهیونیستی، این تصمیم به خاطر اوضاع امنیتی و تهدیدات ایران اتخاذ شده است.

وزارت خارجه ایران اعلام کرده بود که اظهارات مداخله جویانه اسرائیل درباره حضور ایران در سوریه را محکوم می‌کنیم و آنها حق دخالت ندارند.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ایران در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه نظامی تی فور و واکنش ایران گفته بود: تجاوز به خاک سوریه غیرقانونی بود و این ناشی از سیاست‌های خصمانه اسرائیل نسبت به مردم مسلمان منطقه است.

وی خاطر نشان کرده بود که اسرائیل دیر یا زود پاسخ‌های لازم را دریافت خواهد کرد، آنها نمی‌توانند اقدامی کنند و از مجازات در امان بمانند. زمان “بزن در رو” برای اسرائیل گذشته و نیروهای مقاومت در منطقه قادر هستند پاسخ‌های به جای خود را بدهند.

گفتنی است که در جریان حمله جند روز پیش جنگنده های صهیونیستی به پایگاه نظامی “تی فور” که روسیه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را مسئول آن دانست و یک افسر برجسته ارتش صهیونیستی هم دیروز دوشنبه به مسئولیت تل آویو در قبال این حمله اذعان کرد، 14 نفر کشته شدند که 7 نفر از آنها از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بودند.

لینک کوتاه:

کپی شد