جمعه 25/اکتبر/2024

نتانیاهو: کشورهای دیگری هم سفارتخانه هایشان را به قدس منتقل خواهند کرد

سه‌شنبه 17-آوریل-2018

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که طی هفته های آینده سفارت آمریکا در قدس افتتاح خواهد شد و برخی کشورهای دیگر هم در آینده نزدیک سفارتخانه های خود را به “پایتخت یکپارچه اسرائیل” منتقل خواهند کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در مراسم وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در قدس خاطر نشان کرد که «بافت روابط خارجی ما به همت مردان و زنان فعال در وزارت خارجه تشکیل شده است» و من از تلاش های شبانه روزی دیپلمات های این وزارتخانه تشکر می کنم.

وی افزود: جهانیان به شدت طرفدار ما هستند و این وضعیت روز به روز تقویت می شود و این نگاه مثبت نسبت به اسرائیل امروز به شدت در جهان عرب در حال گسترش است.

نتانیاهو با اشاره به خطر احتمالی که ممکن است دیپلمات های اسرائیلی را در کشورهای مختلف جهان تهدید کند، خاطر نشان کرد که نیروهای امنیتی همواره سعی در خنثی کردن هر گونه حمله ای دارند.

وی افزود: گروه های تروریستی فکر می کنند که ضربه زدن به ماموریت های ما، به جایگاه بین المللی ما ضربه می زند، اما آنچه که اتفاق افتاده است، کاملا عکس این مساله است و ما تمامی هشدارها را کاملا جدی می گیریم و از جان و سلامتی دیپلمات های خود در هر نقطه ای از جهان حمایت می کنیم.

لینک کوتاه:

کپی شد