سه شنبه 24/سپتامبر/2024

حماس: واکنش ما به بمباران بیت حانون، تظاهرات میلیونی دوشنبه خواهد بود

یکشنبه 13-می-2018

جنبش مقاومت اسلامی “حماس” اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در بمباران شمال باریکه غزه را تلاشی مذبوحانه و شکست خورده برای جلوگیری از مشارکت اقشار مختلف ملت فلسطین در تظاهرات های بزرگ حق بازگشت و لغو محاصره غزه در تاریخ 14 مه جاری دانست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “حازم قاسم” سخنگوی حماس خاطر نشان کرد که واکنش ملت فلسطین به این بمباران و تجاوز جدید دشمن صهیونیستی، تظاهرات گسترده در روز دوشنبه به منظور تاکید بر حقوق حقه خود؛ ضمن حفظ وجهه مسالمت آمیز تظاهرات های مردمی خواهد بود.

جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در چندین نوبت شهر بیت حانون واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند. جنگنده های صهیونیستی دست کم 12 فروند موشک به سمت اراضی کشاورزی فلسطینیان در بیت حانون شلیک کردند.

این بمباران با شلیک دو فروند موشک از سوی هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی آغاز شد و پس از آن دست کم 10 موشک دیگر توسط جنگنده های ارتش صهیونیستی به سمت اراضی کشاورزی فلسطینیان در نزدیکی پژوهشگاه کشاورزی بیت حانون شلیک شد که باعث وارد آمدن خسارت های زیادی به این منطقه شد، اما هنوز از خسارت های جانی احتمالی خبری منتشر نشده است.

به گزارش منابع محلی، مقاومت فلسطین با مسلسل های سنگین با جنگنده های صهیونیستی مقابله کرد که در نهایت آنها مجبور به ترک آسمان منطقه شدند.

سخنگوی ارتش صهیونیستی مدعی شد که هدف از این بمباران ها، انهدام یک تونل مقاومتی در منطقه بیت حانون بوده است.

لینک کوتاه:

کپی شد