شنبه 21/سپتامبر/2024

حماس خواستار ادامه اعتراضات و تظاهرات ها در فلسطین اشغالی 1948 شد

یکشنبه 20-می-2018

جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تقدیر و تمجید از تظاهرات های گسترده فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی 1948 طی روزهای گذشته در حمایت از مردم غزه و محکومیت تجاوزات علیه شهر قدس، خواستار تداوم اعتراضات و تظاهرات های ساکنان این منطقه شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس در بیانیه ای خیزش سراسری ساکنان فلسطین اشغالی 1948 به ویژه شهر حیفا در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات دشمن صهیونیستی علیه آنان در جریان تظاهرات های بازگشت را ستود.

این جنبش افزود که این تظاهرات ها و اعتراضات نشان داد که تمامی تلاش های دشمن صهیونیستی برای از بین بردن هویت فلسطینیان و ممانعت از بیداری و آگاهی نسل ها بی نتیجه بوده و به شکست کشیده شده است و تمامی طرح ها و برنامه های این رژیم برای یهودی سازی و نابودی مسئله فلسطین محکوم به شکست بوده و راه به جایی نخواهد برد.

حماس تاکید کرد که همبستگی و وحدت ملت فلسطین و پایبندی آنان به حقوق و اصول ملی خود و مقابله با رژیم اشغالگر به حقیقتی در بین تمامی فلسطینیان به رغم تمامی ظلم ها و تجاوزات دشمن در حق آنان تبدیل شده است.

لازم به ذکر است فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی 1948 روز گذشته تظاهرات گسترده ای را در حمایت از مردم غزه و محکومیت کشتارهای اخیر در این باریکه برگزار کردند که نیروهای اشغالگر صهیونیست به آنان حمله ور شده و دست به سرکوب گسترده تظاهرات کنندگان زدند و دست کم 21 نفر از آنان را بازداشت کردند.

لینک کوتاه:

کپی شد