جمعه 20/سپتامبر/2024

بیش از 150 هزار منزل صهیونیستی در معرض حملات قرار دارد

سه‌شنبه 22-می-2018

فرماندهی جبهه داخلی ارتش صهیونیستی دیروز دوشنبه اعلام کرد که بیش از 150 هزار منزل صهیونیستی در فاصله 100 کیلومتری مرزهای شمالی، بدون هر گونه حمایتی در معرض حملات قرار دارند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه صهیونیستی “اورشلیم پست”، “موشه گونی” رئیس کمیته مالی کنست صهیونیستی از وزارت دارایی این رژیم خواست که بودجه ای فوری برای بهینه سازی سامانه موشکی در شمال فلسطین اشغالی اختصاص دهد؛ به طوری که هزینه این پروژه نزدیک به 5 الی 6 میلیارد شکل (تقریبا 1.5 میلیارد دلار) خواهد بود که امسال تنها 150 میلیون شکل (تقریبا 40 هزار دلار) برای این مساله اختصاص داده شده است.

گونی تصریح کرد که اگر در جبهه جنوب جنگی در گیرد همه سامانه های موشکی را فعال خواهیم کرد، اما اگر در جبهه شمال روی دهد خسارت های به مراتب بیشتری متحمل خواهیم شد و ما دعا می کنیم که چنین اتفاقی نیفتد، اما این احتمال وجود دارد.

اورشلیم پست همچنین به نقل از “گولان فاخ” رئیس دایره مقاوم سازی در فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی تصریح کرد که توصیه ما این است که دولت کاملا از منازل واقع در فاصله 4 مایلی مرزهای شمالی در بحث مقاوم سازی حمایت مالی کند.

عمیر پرتس وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی نیز با هشدار نسبت به این مساله اعلام کرده است که در نهایت ما قدرت صهیونیست ها برای مقابله با وضعیت های فوق العاده را تنها از طریق رفتار آنها در شرایط جنگی در منطقه شمال فلسطین اشغالی خواهیم فهمید.

لینک کوتاه:

کپی شد