یکشنبه 22/سپتامبر/2024

حمله تند مادر نظامی اسیر صهیونیستی به دولت نتانیاهو

چهارشنبه 27-ژوئن-2018

مادر “شائول آرون” نظامی صهیونیست اسیر گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” با حمله تند به دولت بنیامین نتانیاهو به خاطر بی توجهی به مساله آزادی پسرش، اعلام کرد که به مبارزه و تلاش خود برای آزادی فرزندش ادامه خواهد داد و او را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، “زهاوا شائول” امروز چهارشنبه با انتشار نامه ای خاطر نشان کرد که «اصلا به فکرم هم نمی رسید که با دولت “اسرائیل” جنگ خواهم کرد. چرا پسرم آرون را برنمی گردانید؟ من اعتراف می کنم که به فکرم نرسیده بود که باید برای آزادی تو (آرون) باید به وزرای دولت صهیونیستی متوسل شوم.»

وی افزود: من دولت را آرام نخواهم گذاشت و در قبال تداوم اسارت پسرم سکوت نخواهم کرد.

مادر این نظامی صهیونیست همچنین به اوضاع انسانی باریکه غزه اشاره کرد که شاید اشاره ضمنی به توافق مبادله اسرایی باشد که رژیم صهیونیستی سعی در ارائه آن به جنبش مقاومت اسلامی “حماس” را دارد تا در قبال بهبود اوضاع انسانی و اقتصادی غزه، نظامیان اسیر صهیونیست را آزاد کند.

وی مقامات هر دو طرف را به نقش آفرینی در زمینه ارائه طرح های انسان دوستانه که ضامن رشد و شکوفایی غزه و بازگشت نظامیان اسیر و ناپدید شده صهیونیست باشد، فراخواند.

گفتنی است که یک مسئول برجسته صهیونیست مدعی ارسال نامه ای از طریق طرف های میانجی بین المللی به جنبش مقاومت اسلامی “حماس” شده بود که در آن از این جنبش خواسته شده است هر چه سریعتر زمینه مبادله اسرا را فراهم کند و بدون هیچ گونه پیش شرطی مانند آزادی اسرای فلسطینی مبادله شده در جریان “مبادله شالیت” وارد مذاکرات مبادله اسرا شود.

این در حالی است که جنبش حماس بارها تاکید کرده است که هر گونه مذاکره با این رژیم درباره مبادله اسرا، منوط به آزادی آن دسته از اسرایی است که در قالب مبادله شالیت در سال 2011 از زندان های صهیونیستی آزاد شده بودند، اما رژیم صهیونیستی در سال 2014 دوباره 50 نفر از آنها را بازداشت کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد