یکشنبه 22/سپتامبر/2024

موافقت مشروط دادگاه صهیونیستی با آزادی شیخ صلاح

یکشنبه 1-جولای-2018

وکیل شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی اراضی اشغالی سال 1948 اعلام کرد که دادگاه صهیونیستی با آزادی شیخ صلاح پس از گذراندن بیش از 10 ماه بازداشت موافقت کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “خالد زبارقه” در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری “شهاب” فلسطین خاطر نشان کرد که دادگاه صهیونیستی این آزادی شیخ صلاح را مشروط به حبس خانگی وی در روستای کفر کنا در منطقه الجلیل کرده است که منطقه ای غیر از زادگاه وی؛ ام الفحم است.

علاوه بر این، قرار است دستبند هوشمندی به دست شیخ صلاح بسته شود و او از تمامی سیستم های ارتباطی؛ اعم از تلفن یا اینترنت محروم شود و به مردم نیز اجازه دیدار با وی داده نشود و تنها نزدیکان درجه یک او بتوانند با وی دیدار کنند.

وکیل شیخ صلاح خاطر نشان کرد که این شروط همچنان تا پایان روند محاکمه شیخ صلاح قابلیت اجرایی خواهند داشت؛ هر چند که امکان تغییر آنها با حکم دادگاه وجود دارد.

زبارقه تاکید کرد که دادگاه صهیونیستی دادگاه رسیدگی به پرونده شیخ صلاح را به روز پنجشنبه آینده موکول کرده است و انتظار می رود که شیخ الاقصی روز پنجشنبه آزاد شود.

وی افزود پرونده بازداشت شیخ صلاح پرونده صرفا سیاسی است که هدف از آن ممانعت از حضور شیخ در ملأ عام و بسترسازی برای اجرای برخی طرح های مربوط به قدس و مسجد الاقصی و هویت فلسطینی و ملت فلسطین است.

لینک کوتاه:

کپی شد