شنبه 21/سپتامبر/2024

مجازات جدید رژیم صهیونیستی علیه غزه/ ممنوعیت واردات و صادرات

دوشنبه 9-جولای-2018

دولت رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه واردات کالا به نوار غزه از طریق گذرگاه تجاری کرم ابو سالم و یا صادرات کالا از این باریکه به خارج را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد که در پی ادامه ارسال بادبادک ها و بالون های آتش زا از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی، دولت صهیونیستی بنابر دستور بنیامین نتانیاهو و آویگدور لیبرمن نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم تصمیم به اعمال فشار بیشتر بر حماس گرفته است.

وی اظهار داشت که در اولین اقدام، دولت رژیم صهیونیستی گذرگاه کرم ابو سالم را به روی واردات کالا به نوار غزه خواهد بست و هماهنگ کننده دولت رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی نیز با این مسئله موافقت کرده است.

این تصمیم شامل ممنوعیت واردات کالا به غزه و بالعکس صادرات کالاهای این باریکه می باشد و مسافت مجاز برای ماهیگیری فلسطینیان نیز از 9 مایل به 6 مایل کاهش خواهد یافت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرد که اگر ارسال بالون های آتش زا به سمت اراضی اشغالی متوقف نشود، دولت رژیم صهیونیستی مجازات های سنگین تری را بر غزه اعمال می کند.

ارسال بادبادک ها و بالون های آتش زا یکی از شیوه های مقاومتی ابتکاری جوانان فلسطینی در نوار مرزی باریکه غزه در برابر حملات و تجاوزات ارتش صهیونیستی علیه شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت است که تاکنون 144 نفر طی آن به شهادت رسیده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی به شدت از این شیوه ابتکاری فلسطینیان به وحشت افتاده است و با وجود برگزاری نشست های متعدد برای بررسی این پدیده جدید، تاکنون نتوانسته هیچ راه حلی برای آن پیدا کند.

لینک کوتاه:

کپی شد