سه شنبه 24/سپتامبر/2024

جزئیات عملیات هلاکت نظامی صهیونیست به ضرب گلوله تک تیراندازان مقاومت

یکشنبه 22-جولای-2018

دایره سانسور نظامی رژیم صهیونیستی ظهر امروز یکشنبه اجازه انتشار جزئیات بیشتری از عملیات هلاکت یک نظامی صهیونیست در شرق موانع امنیتی واقع در شرق باریکه غزه را صادر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه صهیونیستی “واللا”، تحقیقات نشان می دهد که عملیات هلاکت نظامی صهیونیست در حمله تک تیراندازان فلسطینی و با سلاح “باریت” از مسافت چند صد متری صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، تک تیرانداز فلسطینی عضو یکی از شاخه های نظامی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” یکی از تک تیراندازان ارتش صهیونیستی را که در نقطه ای در نزدیکی مرزها کمین گرفته بود، هدف قرار داده و به هلاکت رسانده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی رژیم صهیونیستی، این نظامی عضو یکی از گردان های تک تیراندازی یگان “زبار” وابسته به تیپ “گفعاتی” بود و زمانی که خودش را برای تیراندازی به سمت فلسطینیان آماده کرده بود، هدف اصابت گلوله تک تیرانداز فلسطینی قرار گرفته است و با وجود اینکه وی جلیقه ضد گلوله داشته، این گلوله از آن عبور کرده و به سینه اش نفوذ کرده و باعث هلاکت او شده است.

مراجع نظامی رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرده اند که این نوع تیراندازی از سوی تک تیراندازان فلسطینی مستلزم آموزش و مهارت بالاست؛ چرا که وی از مسافت چند صد متری اقدام به این تیراندازی کرده است.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرده است که گردان های قسام به منظور محرمانه نگه داشتن این عملیات، اجازه انتشار جزئیات آنرا نداده است و تنها تعداد کمی از فعالان این جنبش در جریان این عملیات قرار دارند.

این شبکه خاطر نشان کرده است که ارتش صهیونیستی از قبل می دانست که جنبش حماس چنین سلاح هایی در اختیار دارد، اما جلیقه های ضد گلوله با کیفیت بالا در اختیار تمامی نیروهای خود قرار نداده است و جلیقه نظامی هدف قرار گرفته، یک جلیقه معمولی بوده است که تنها قدرت مقابله با گلوله اسلحه های “کلاشنکوف ام 16” و ماگ (متوسط) را داشته است و نمی توانست با گلوله های دارای برد بیشتر و قطر بزرگتر مانند اسلحه تک تیراندازی که قطر ان به 0.5 می رسد، مقابله کند.

گفتنی است که ارتش صهیونیستی عصر روز جمعه گذشته از هلاکت یک نظامی خود در اثر اصابت گلوله تک تیراندازان مقاومت فلسطین در جنوب باریکه غزه خبر داد. در درگیری های جمعه گذشته 4 شهروند فلسطینی هم به شهادت رسیدند که 3 نفر از آنها از مبارزان گردان های قسام بودند و در حمله به برج های دیده بانی و تظاهرات کنندگان در شرق غزه به شهادت رسیدند. گردان های قسام پنجشنبه گذشته تهدید کرده بود که دشمن تاوان سنگینی در قبال ریختن خون مبارزان آن خواهد داد.

لینک کوتاه:

کپی شد