چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

شلیک موشک بالستیک از اراضی سوریه به سمت بلندی های اشغالی جولان

دوشنبه 23-جولای-2018

ارتش صهیونیستی صبح امروز دوشنبه با کمک سامانه ضدموشکی “فلاخن داود” یک فروند موشک زمین به زمین شلیک شده از اراضی سوریه به سمت بلندی های اشغالی جولان را ساقط کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، تحقیقات اولیه ارتش صهیونیستی نشان می دهد که سامانه ضدموشکی شرکت “دیوید اسلینگ” شلیک 2 فروند موشک “اس اس 21” به سمت جنوب “کنیریت” را رصد کرده بود.

در ادامه این گزارش آمده است که یکی از دو موشک شلیک شده مسیرش را به سمت اراضی سوریه تغییر داد و منفجر شد، اما موشک دیگر که از نوع موشک روسی “توشکا اس اس 21” بود، توسط سامانه ضدموشکی فلاخن داود ساقط شد.

بر اساس گزارش هاآرتص، هزینه هر موشک ضد موشک فلاخن داود 700 هزار شکل (تقریبا 192 هزار دلار) تا یک میلیون شکل (250 هزار دلار) است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه یک موشک پاتریوت به سمت پهپادی که وارد آسمان شمال فلسطین اشغالی شده بود، شلیک کرد.

به گزارش شبکه الجزیره، در پی رؤیت این پهپاد در آسمان بلندی های اشغالی جولان، آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی از جمله الجلیل اعلی، صفد و جولان به صدا درآمد.

به احتمال زیاد، این پهپاد از طرف سوریه وارد آسمان فلسطین اشغالی شده است. هنوز معلوم نیست که این پهپاد سرنگون شده است یا نه.

لینک کوتاه:

کپی شد