پنج شنبه 17/اکتبر/2024

طیراوی: عناصر سرویس های امنیتی تشکیلات از فلسطینیان جاسوسی می کنند

پنج‌شنبه 26-جولای-2018

عضو کمیته مرکزی جنبش  فتح امروز پنجشنبه از اقدامات فرماندهان سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین انتقاد کرد و گفت آنها ضمن تحقیر اعضا و فعالان این جنبش، زنان و کودکان فلسطینی را به بهانه های مختلف می ترسانند و برخی افسران آنها در ساعات دیرهنگام شب به منازل فلسطینیان حمله می کنند و در شرایطی که مساله فلسطین در معرض توطئه ای بزرگ قرار گرفته است، فرزندان مبارز و مقاوم فلسطینی را تحت فشار قرار می دهند که این اقدامات به نفع رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، توفیق طیراوی در بیانیه ای که از سوی دفترش صادر شد، خطاب به فرماندهان سرویس های امنیتی تاکید کرد که «بس است، بس است، بس است… شما تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشتید و برده و بنده منافع خود و نزدیکان تان شده اید. سوء استفاده از نهادهای تحت رهبری تان به نفع منافع شخصی و استفاده از پست و سمت هایتان در راستای برنامه های شخصی کافی است.»

وی افزود:«گروهی از سرویس های امنیتی از شهروندان فلسطینی جاسوسی و اطلاعات امنیتی جمع آوری می کنند که باعث وارد شدن ضرباتی به آنها مانند بازداشت یا تعقیب می شود. سرویس های امنیتی که به منظور حفظ امنیت و منافع شهروندان شکل گرفته اند، دست به اقدامات غیر قانونی می زنند و این افسران باید از سرویس های امنیتی کنار گذاشته شوند.»

این عضو کمیته مرکزی جنبش فتح، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و رامی حمدالله نخست وزیر و وزیر کشور فلسطین را به مداخله فوری برای مقابله با این تنزل اخلاقی وحشتناک که به وجهه سرویس های امنیتی و فرماندهان آنها ضربه می زند، فرا خواند.

وی در عین حال، به فرماندهان و افسران و اعضای ملی گرای سرویس های امنیتی که افتخاری برای فلسطن به شمار می روند و اصل ملی گرایی و میهن پرستی را در وجود خود زنده نگه داشته اند و با اقدامات برخی همکاران خود مخالفت می کنند، درود فرستاد.

لینک کوتاه:

کپی شد