شنبه 21/سپتامبر/2024

واکنش سفیر آمریکا به هلاکت یک صهیونیست در عملیات گوش آتصیون

یکشنبه 16-سپتامبر-2018

سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی به هلاکت یک نظامی صهیونیست در جریان عملیات مقاومتی ظهر امروز یکشنبه در شهرک گوش آتصیون در الخلیل واکنش نشان داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، دیوید فریدمن خاطر نشان کرد که «آمریکا کشته شدن “آری فولد” را که یک شهروند آمریکایی و طرفدار سرسخت اسرائیل بود که با وحشیگری یک فلسطینی ترور شد.»

فریدمن خاطر نشان کرد که فولد مایه خیر و برکت برای هر دو طرف آمریکایی و صهیونیستی بود و ما این حادثه را به خانواده وی تسلیت می گوییم.

سفیر آمریکا که از طرفداران سرسخت شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین به شمار می رود، جوان فلسطینی مجری این عملیات را “تروریست وحشی” توصیف کرد.

به گفته رسانه های صهیونیستی، مجری عملیات گوش آتصیون یک جوان فلسطینی (17 ساله) به نام “خلیل یوسف جبارین” از ساکنان شهرک یطا بود که توانست چندین ضربه به بدن این نظامی صهیونیست وارد کرده و او را به شدت زخمی کند و لحظاتی پس از انتقال وی به بیمارستان، خبر مرگش منتشر شد.

نظامیان صهیونیست مجری این عملیات را که در اثر تیراندازی سربازان ارتش صهیونیستی به شدت زخمی شده بود، بازداشت کردند.

در عملیات مقاومتی امروز یکشنبه در شهرک گوش آتصیون واقع در شمال الخلیل یک شهرک نشین صهیونیست کشته و یک نفر دیگر به شدت مجروح شد. به گزارش منابع صهیونیستی، “آری بولد” (45 ساله) که در این عملیات به هلاکت رسید، متولد آمریکاست که در 18 سالگی به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده و سپس به ارتش صهیونیستی پیوسته بود.

لینک کوتاه:

کپی شد