شنبه 21/سپتامبر/2024

جنبش جهاد اسلامی حمله به نیروهای ایرانی در اهواز را محکوم کرد

یکشنبه 23-سپتامبر-2018

جنبش جهاد اسلامی فلسطین حمله تروریستی به نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز واقع در جنوب غرب ایران را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از آن ها شد، محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای، این حادثه را به رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض کرد و برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل  کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است که این اقدامات تروریستی تلاشی نافرجام برای ضربه زدن به امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران و انتقام گیری از آن به خاطر مواضع ثابتش در مخالفت با رژیم صهیونیستی و ایستادگی در برابر سلطه جویی های آمریکا در منطقه است.

قبل از این، جنبش مقاومت اسلامی “حماس” نیز با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز را تسلیت گفته بود.

در بیانیه این جنبش آمده است که «جنبش مقاومت اسلامی “حماس” جنایت حمله به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شهر اهواز را که به قربانی و زخمی شدن ده‌ها نفر انجامید، محکوم می‌کند و ضمن تسلیت صمیمانه این حادثه به رهبری، دولت و ملت ایران و خانواده‌ها و بستگان قربانیان، شفای عاجل را برای مجروحان و امنیت و آرامش را برای ایران و سایر کشورهای اسلامی و عربی از درگاه خداوند طلب می‌نماید.

گفتنی است که در جریان این حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز واقع در جنوب غرب ایران، 25 نفر شهید و نزدیک به 60 نفر دیگر هم زخمی شدند.

لینک کوتاه:

کپی شد