دوشنبه 23/سپتامبر/2024

نصر الله خواستار مقابله با روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شد

شنبه 10-نوامبر-2018

دبیر کل جنبش حزب الله لبنان خواستار مقابله با روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که تظاهرات های مستمر حق بازگشت در باریکه غزه باعث احیای امید نزد امت می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سید حسن نصر الله در سخنرانی امروز شنبه خود در جریان مراسم “روز شهید” تصریح کرد که همگان باید با روند عادی سازی مخالفت کنند و در قبال طرف هایی که اقدام به عادی سازی روابط می کنند، ساکت نمانند. باید همه اقدامات محکوم شوند و این نبرد باید دوباره از سوی اندیشمندان، علما، جوانان و رسانه های گروهی و تمامی طرف هایی که قدرت بیان موضع دارند، تکرار شود.

وی افزود:« من خطاب به ملت فلسطین می گویم که از این اقدامات ناراحت نشوید؛ چرا که آن کارهایی که قبلا به صورت مخفیانه صورت می گرفت، الان آشکارا صورت می گیرد و در نتیجه باید به دو رویی نظام های رسمی جهان عرب پایان داد و تمامی نقاب های فریبنده را از چهره آنها بر کند و آن زمان سنگر متحدی شکل خواهد گرفت و این از شروط پیروزی است.»

نصر الله خاطر نشان ساخت که وجود افراد منافق و دروغگو باعث می شود که پیروزی به تعویق بیفتد و آگاهی و بیداری واقعی شکل گیرد. امید اصلی ما ملت های ما هستند و برخی کشورها نیز همچنان به ایستادگی و پایداری ادامه می دهند.

وی افزود:« رشادت های ساکنان غزه در جریان تظاهرات های حق بازگشت باعث احیای امید در امت شد و همین وضعیت را در کرانه باختری هم می بینیم که مبارزان و جوانان آن اقدام به اجرای عملیات های تیراندازی و یا حمله با سلاح سرد می کنند.»

دبیر کل جنبش حزب الله لبنان هم اعلام کرد که هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه لبنان با واکنش قاطع مواجه خواهد شد و ما همچنان قدرت موشکی خود را حفظ کرده ایم و بزرگنمایی درباره تحریم ها نمی تواند چیزی را جلو بیاندازد یا باعث تاخیر در تحقق آن شود.

وی ضمن محکوم کردن هر گونه عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی که به منزله به رسمیت شناختن آن و نادیده گرفتن جنایت ها و ظلم و ستم آن در منطقه است، تصریح کرد که امنیت جاری در شهرها و روستاهایی که در گذشته هدف بمباران ها بودند، باعث شده است که دشمن صهیونیستی در ماه های اخیر بر روی توانمندی های موشکی مقاومت تمرکز کند.

لینک کوتاه:

کپی شد