جمعه 20/سپتامبر/2024

اسدود و بئرالسبع به زودی در تیررس موشک های مقاومت قرار می گیرند

سه‌شنبه 13-نوامبر-2018

ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که نیروهای مقاومت دیروز دوشنبه المجدل را در واکنش به تجاوزات دشمن صهیونیستی هدف حملات موشکی به نوار غزه قرار دادند. 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده تاکید کرد که اگر ارتش صهیونیستی به تجاوزات خود علیه نوار غزه ادامه دهد ، نیروهای مقاومت شهرهای اشدود و بئرالسبع را آماج حملات موشکی خود قرار می دهند. 
سخنگوی گردان های قسام همچنین تصریح کرد که در صورت تداوم تجاوزات دشمن صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت پاسخی کوبنده تر به این تجاوزات خواهد داد. 
وی در توئیتی تاکید کرد که اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین در حال رایزنی برای گسترش دامنه عملیات های خود علیه اهداف و مواضع ارتش صهیونیستی است. 
وی تهدید کرد که منطقه عسقلان در سرزمین های اشغالی 1948 نقطه شروع حملات نیروهای مقاومت در باریکه غزه خواهد بود.
وی یادآور شد: اگر بنا باشد ارتش صهیونیستی به جنایاتش علیه ملت فلسطین در باریکه غزه ادامه دهد در آن صورت نزدیک به یک میلیون صهیونیست در تیررس حملات موشکی مقاومت قرار می گیرد.
ارتش رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه چندین پایگاه مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف حمله قرار داد. 
یگان توپخانه ای ارتش رژیم اشغالگر قدس دو برجک مقاومت در شرق البریج و یک برجک را در شمال باریکه غزه و یک برجک دیگر را در شرق شهر غزه بمباران کرد. 
این اقدام در حالی صورت می گیرد که جنگنده های صهیونیستی چندین منطقه خالی از سکنه در شرق شهر غزه را بمباران کردند. 
در پی این تجاوزات 4 فلسطینی به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند. 
نیروهای مقاومت باریکه غزه نیز در واکنش به این تجاوزات شهرک های یهودی مجاور باریکه غزه را موشک باران کردند.
منابع عبری ضمن اشاره به شلیک 200 فروند موشک و راکت از نوار غزه به سوی این شهرک ها، افزودند که در پی این موشک باران 12 تن از شهرک نشینان صهیونیست بر اثر اصابت ترکش های موشک ها زخمی شدند.  
این در حالی است که رژیم اشغالگر قدس به زخمی شدن 12 شهرک نشین صهیونیست در جریان حملات موشکی مقاومت اعتراف کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد