شنبه 21/سپتامبر/2024

بیانیه نظامی گردان‌های قسام در مورد عملیات خان یونس

پنج‌شنبه 22-نوامبر-2018

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه نظامی شماره 3 خود در مورد عملیات شکست خورده ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس را منتشر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در متن این بیانیه آمده است که به فضل و یاری خداوند، گردان‌های قسام موفق شده است سرنخ‌هایی جدید از عملیات خطرناک و ویژه نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس در تاریخ 4 ربیع الاول 1440 هجری مصادف با 2018/11/11 که مبارزان این گردان‌ها توانستند آن را به شکست کشانده و شماری از نیروهای دشمن را کشته یا زخمی کنند، کشف کند.

در این بیانیه آمده است که در چارچوب تحقیقات آغاز شده از زمان شکست این عملیات، امروز در کنار ملت فلسطین از تصاویر شماری از نیروهای ویژه دشمن صهیونیستی و تصویر خودرو و کامیونی که این نیروها در عملیات خود مورد استفاده قرار داده‌اند، رونمایی می‌کنیم.

گردان‌های قسام همچنین به عموم ملت فلسطین اطمینان داد که به یاری خداوند به زودی بخش‌های تازه‌ای از این عملیات را فاش کند.

این گردان‌ها از عموم فلسطینیان در هر مکانی خواسته است هرگونه اطلاعاتی که از این افراد در اختیار دارند، به شیوه‌های زیر در اختیار این گردان‌ها قرار دهند:

▪️یا به طور مستقیم اطلاعات را به دست فرماندهان میدانی گردان‌های قسام برسانند

▪️یا آن را به ایمیل این گردان‌ها ( [email protected]) ارسال کنند

▪️یا اطلاعات را از طریق پیامک و یا واتس آپ به دو شماره 00972595033719- 00972567423807 ارسال کنند

لینک کوتاه:

کپی شد