جمعه 20/سپتامبر/2024

هنیه: با مقاومت مسلحانه، جلوی اجرای معامله قرن را می گیریم

شنبه 24-نوامبر-2018

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز شنبه در سخنانی از طریق ویدیو کنفرانس در سی و دومین کنفرانس وحدت با شعار ” قدس، محور وحدت امت” در تهران اظهار داشت که ملت فلسطین هرگز اجازه اجرای معامله قرن را نمی دهد و با مقاومت مسلحانه جلوی آن را خواهد گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه تصریح کرد که به رغم تلاش برخی طرف‌ها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این رژیم همچنان دشمن شماره یک (امت اسلامی) است و هیچ آینده‌ای در سرزمین فلسطین ندارد.

هنیه گفت که مسئله فلسطین مایه وحدت است و نباید در سایه بحران‌ها و مشکلات داخلی کشورهای اسلامی و عربی آن را به فراموشی سپرد و این مسئله همیشه باید مطرح باشد.

وی خاطر نشان کرد: این اجلاس باید به اتخاذ یک استراتژی اسلامی به منظور مقابله با طرح‌ها و توطئه‌های دشمن صهیونیستی، تقویت ثبات و پایداری ساکنان قدس و مقابله با یهودی‌سازی مسجدالاقصی یا تقسیم زمانی و مکانی آن منجر شود.

از سوی دیگر، هنیه تصریح کرد که مسئله فلسطین در سایه جانبداری علنی و همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی و مشغول بودن کشورهای اسلامی و عربی به مسائل داخلی خود، مرحله خطرناکی را پشت سر می‌گذارد.

وی ابراز امیدواری کرد که ائتلافی قدرتمند و استراتژیک با حضور تمامی نیروها برای مقابله با تهدیدات و چالش‌های پیش‌رو شکل گیرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که هرگز اجازه نمی‌دهیم معامله قرن به مرحله اجرا برسد و ملت فلسطین گزینه‌های زیادی برای دفاع از مقدساتش در اختیار دارد که در راس آن مقاومت همه جانبه علیه رژیم اشغالگر و ایستادگی قاطعانه در برابر هرگونه طرحی برای نابودی مسئله فلسطین قرار دارد.

هنیه در پایان گفت که مقاومت با تمامی شیوه‌های آن همچنان گزینه راهبردی ما است، زیرا اجماع ملی فلسطین بر گزینه مقاومت است.

لینک کوتاه:

کپی شد