دوشنبه 23/سپتامبر/2024

ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی نسبت به واکنش قوی جنبش حزب الله

چهارشنبه 5-دسامبر-2018

منابع نظامی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه نسبت به واکنش قوی جنبش حزب الله در صورت عبور ارتش صهیونیستی از مرزهای لبنان به بهانه جستجوی تونل های زیر زمینی احداث شده در زیر نوار مرزی هشدار داده و اعلام کردند که این اقدام می تواند منجر به وقوع جنگ شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه صهیونیستی “اسرائیل الیوم”، ارتش صهیونیستی تنها در صورتی کار جستجوی تونل های زیرزمینی را در خاک لبنان ادامه خواهد داد که بداند جنبش حزب الله از این اقدام به عنوان بهانه ای برای وقوع جنگ استفاده نکند.

این روزنامه مدعی شد که ارتش صهیونیستی از عبور از مرزهای لبنان به منظور تخریب تونل کشف شده در نزدیکی منطقه مطله که از کارخانه واقع در فاصله چند 10 کیلومتری در مرزهای مشترک لبنان و فلسطین اشغالی آغاز می شود، خودداری کرده است تا حزب الله از این اقدام به عنوان بهانه ای برای آغاز جنگ استفاده نکند.

اسرائیل الیوم خاطر نشان کرد که قدرت اصلی جنبش حزب الله در زیر زمین نیست، بلکه 100 هزار موشک و دهها هزار مبارز و تجهیزات نظامی سنگینی است که این جنبش در اختیار دارد و عملیات ارتش صهیونیستی علیه تونل های زیر زمینی در راستای تهدید صریح این رژیم به حمله به کارخانه های ساخت موشک های نقطه زن صورت می گیرد که اخیرا در اراضی لبنان به راه افتاده اند.

ارتش صهیونیستی دیروز سه شنبه از آغاز عملیات “سپر شمال” برای کشف و خنثی سازی تونل های زیرزمینی جنبش حزب الله خبر داده و اعلام کرده بود که اجرای این طرح بر عهده فرماندهی شمالی ارتش است و سازمان اطلاعات و یگان های مهندسی رزمی و دایره توسعه تسلیحات و زیرساخت ها نیز در آن مشارکت دارند.

لینک کوتاه:

کپی شد