دوشنبه 23/سپتامبر/2024

لیونی: نتانیاهو سعی در ایجاد هراس برای فرار از انتخابات زودهنگام دارد

چهارشنبه 5-دسامبر-2018

رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر این رژیم را به “بزرگنمایی” در ماجرای کشف تونل حزب الله برای فرار از زیر بار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی متهم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رادیو سراسری رژیم صهیونیستی، “زیپی لیونی” که در زمان جنگ سال 2006 با جنبش حزب الله لبنان، وزیر امور خارجه این رژیم بود، خاطر نشان کرد که مساله کشف تونل حزب الله و تخریب آن جای افتخار دارد، اما این عملیات باید در اندازه واقعی خودش به تصویر کشیده شود، اما نتانیاهو سعی در بزرگنمایی در این زمینه را دارد.

وی افزود: نتانیاهو به دو دلیل سعی در تبدیل یک مساله مرتبط با مهندسی دفاعی، به عملیات نظامی بزرگ را دارد؛ نخست اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی احساس ترس و هراس می کند و برای توجیه اقدامات خود در زمینه به تعویق انداختن انتخابات پارلمانی و بی توجهی به ساکنان منطقه جنوب فلسطین اشغالی، سعی در ایجاد ترس و هراس دارد.

لیونی در گفتگو با خبرنگاران خارجی خاطر نشان کرد که جامعه بین المللی باید فشار بیشتری را درباره فعالیت های حزب الله علیه لبنان اعمال کند.

وی افزود: نتانیاهو تلاش می کند صهیونیست ها انتقادات ساکنان منطقه جنوب فلسطین اشغالی از وی به خاطر ناتوانی در مقابله با حملات موشکی به شهرک های صهیونیست نشین را فراموش کنند.

لینک کوتاه:

کپی شد