شنبه 21/سپتامبر/2024

جبهه عربی فلسطین تلاش آمریکا برای محکومیت حماس را تقبیح کرد

چهارشنبه 5-دسامبر-2018

جبهه عربی فلسطین تلاش آمریکا برای ارائه پیش نویس قطعنامه محکومیت جنبش مقاومت اسلامی حماس به مجمع عمومی سازمان ملل را تقبیح و تاکید کرد که این اقدام با هدف زیر سوال بردن مبارزات ملت فلسطین و حق مشروع این ملت در زمینه دفاع از خویشتن در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی صورت می گیرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جبهه با صدور بیانیه ای تصریح کرد که حق مقاومت با تمامی شیوه هایش از جمله مقاومت مسلحانه حقی است که تمامی منشورها و موازین بین المللی بر آن تاکید می ورزد. 
در بخش دیگر این بیانیه آمده است که ارائه چنین پیش نویسی نشانگر جانبداری آشکار آمریکا از رژیم اشغالگر قدس و پشتیبانی از این رژیم و ایجاد چتر حمایتی سیاسی برای آن جهت ادامه جنایاتش علیه ملت فلسطین است. 
این جبهه تاکید کرد که سازمان ملل باید در راستای محکوم کردن تداوم جنایات و  تجاوزات آخرین رژیم اشغالگر جهان و ملزم کردن آن به پایبندی به قوانین و قطعنامه های بین المللی تلاش کند. 
در این بیانیه می خوانیم که این تلاش آمریکا نشانگر مخالفت دولت آمریکا با ملت فلسطین و نادیده گرفتن حقوق حقه این ملت و مبارزاتش در راستای  احقاق حقوق حقه خویش است.
این جبهه در پایان بیانیه خود ادامه تلاش ها برای غیر قانونی خواندن رژیم اشغالگر قدس در محافل بین المللی را خواستار شد. 

لینک کوتاه:

کپی شد