شنبه 21/سپتامبر/2024

محکومیت رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل متحد

سه‌شنبه 18-دسامبر-2018

فرستاده صلح سازمان ملل متحد در منطقه خاورمیانه امروز سه شنبه اعلام کرد که اسرائیل قوانین بین المللی را نقض کرده و ضمن کشتار کودکان فلسطینی به توسعه شهرک سازی نیز ادامه می دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع آمریکایی، “نیکولای ملادینوف” در نشست شورای امنیت درباره وضعیت فلسطین خاطر نشان کرد که اسرائیل هیچ اقدامی در راستای توقف شهرک سازی اتخاذ نکرده است و این مساله به نوبه خود نقض قوانین بین المللی به شمار می رود.

وی افزود: اسرائیل در راستای شهرک سازی در محله سلوان قدس اشغالی، 40 خانواده فلسطینی را از خانه و کاشانه خود آواره کرده و کودکان 14 الی 16 ساله را در جنوب باریکه غزه به قتل رسانده است.

این فرستاده سازمان ملل خاطر نشان کرد که دهها نفر از نظامیان رژیم اشغالگر قدس با حمله به رام الله، وارد دفتر خبرگزاری رسمی فلسطین “وفا” شده و تعدادی از فلسطینیان را زخمی کردند.

در همین راستا، “منصور عتیبی” نماینده کویت در سازمان ملل نیز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی دست به جنایت های جنگی و جنایت علیه بشریت در حق فلسطینیان می زند.

عتیبی در سخنان خود تاکید کرد که شورای امنیت نباید در قبال جنایت های اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین دست بسته بماند و از این رژیم نیز به عنوان طرف اشغالگر اراضی فلسطینی خواست که تمامی فعالیت های شهرک سازی خود در اراضی اشغالی فلسطین را متوقف کند.

وی تصریح کرد که ما با تجاوزات رژیم صهیونیستی به اراضی مقدس اسلامی و مسیحی مخالفیم.

لینک کوتاه:

کپی شد