جمعه 20/سپتامبر/2024

زهار: ایران حامی واقعی فلسطین است

یکشنبه 23-دسامبر-2018

رهبر برجسته جنبش مقاومت اسلامی “حماس” و رئیس هیات اعزامی این جنبش به تهران تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران «حامی واقعی فلسطین» است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی  فلسطین، محمود زهار در جریان دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در تهران تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران حامی واقعی فلسطین است.

زهار همچنین ابراز امیدواری کرد که پروژه صهیونیستی در آینده نزدیک به دست مقاومت ملت فلسطین و با حمایت جهان اسلام نابود شود.

رئیس فراکسیون مقاومت در مجلس قانونگذاری فلسطین با اشاره به اعلام انحلال مجلس فلسطین توسط محمود عباس خاطرنشان کرد: مجلس فلسطین به طور قانونی انتخاب شده و باید دوره خود را تمام کند. بر اساس قانون اساسی فلسطین مجلس تحت هیچ شرایطی حتی وضعیت اضطراری هم نمی‌تواند منحل شود و باید به کار خود پایان دهد.

محمد جواد ظریف نیز به نوبه خود تاکید کرد که «حمایت از فلسطین از سیاست های اصولی و ثابت جمهوری اسلامی ایران است و این مسئله مایه تاسف است که از داخل جهان اسلام با مقاومت مقابله می شود.»

وی ابراز امیدواری کرد که برخی کشورهای اسلامی که به حمایت های صهیونیست ها و آمریکا دل بسته اند، به آغوش جهان اسلام بازگردند و بدانند که صهیونیست ها نمی توانند دوستان و شرکای قابل اعتمادی باشند.

لینک کوتاه:

کپی شد