سه شنبه 24/سپتامبر/2024

شهرک نشینان صهیونیست: این ضعیف ترین دولت تاریخ اسرائیل است

دوشنبه 7-ژانویه-2019

شهرک نشینان صهیونیست ساکن مناطق اطراف نوار غزه امروز دوشنبه ضمن ابراز خشم و نارضایتی شدید خود از دولت “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از حوادث اخیر در مرزهای باریکه غزه، اعلام کردند که این دولت، ضعیف ترین دولت تاریخ “اسرائیل” است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه صهیونیستی “یدیعوت أحرونوت”، شهرک نشینان ساکن شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه از اوضاع امنیتی ناآرام حاکم بر این منطقه به شدت ناراضی هستند.

یکی از شهرک نشینان صهیونیست ساکن شهرک “کفار غزه” اظهار داشت که «از 10 ماه پیش، دهها هزار نفر از “تروریست ها” در مرزها هستند و دولت مانند همیشه رفتار می کند و هیچ کس نیاز ما به امنیت را احساس نمی کند.»

یکی دیگر از شهرک نشینان صهیونیست هم اعلام کرد که این دولت ضعیف ترین دولت تاریخ “اسرائیل” است و شهرک نشینان به هیچ وجه احساس امنیت نمی کنند و نتانیاهو کمک های مالی طرف های خارجی را به حماس منتقل می کند، اما نمی تواند جلوی حملات آنها را بگیرد.

“یوسی یهوشع” از خبرنگاران روزنامه یدیعوت نیز تاکید کرد که امکان دارد حماس درگیری ها در مرزهای فلسطین اشغالی را شدت ببخشد؛ به ویژه که رژیم صهیونیستی تصمیم به تعویق در انتقال کمک های مالی قطر به غزه گرفته است.

وی افزود: حماس در واکنش به این تصمیم رژیم صهیونیستی بالون ها و هواپیماهای انتحاری به سمت اراضی اشغالی سال 1948 فرستاده و موشکی را نیز به سمت شهرک صهیونیست نشین “عسقلان” شلیک کرده بود و رژیم صهیونیستی هم در آستانه انتخابات پارلمانی زودهنگام علاقه مند به تشدید درگیری ها در غزه است.

لینک کوتاه:

کپی شد