دوشنبه 23/سپتامبر/2024

تهدید شهرک نشینان صهیونیست به ترک شهرک های نزدیک مرزهای شمالی

دوشنبه 14-ژانویه-2019

شهرک نشینان ساکن شهرک های صهیونیستی نزدیک مرزهای شمال فلسطین اشغالی با لبنان با اعلام نگرانی نسبت به پایان عملیات “سپر شمال” ارتش صهیونیستی که هدف از آن نابودی تونل های مقاومتی جنبش حزب الله بود، تهدید کردند که در صورت عدم رفع خطر تونل های حزب الله، این شهرک ها را ترک خواهند کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی، ساکنان شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تاکید کرده اند که خطر تونل های مقاومتی جنبش حزب الله که تا داخل اراضی اشغالی سال 1948 نیز کشیده شده اند، همچنان به قوت خود باقی است و ارتش هنوز برخی از این تونل ها را کشف نکرده است.

در ادامه گزارش این شبکه صهیونیستی آمده است که برخی از ساکنان شهرک های صهیونیستی شمال اراضی اشغالی سال 48 تهدید کرده اند که اقداماتی در اعتراض به پایان عملیات سپر شمال ارتش صهیونیستی به خاطر نزدیک شدن به انتخابات پارلمانی زودهنگام اتخاذ خواهند کرد.

این گروه از شهرک نشینان صهیونیست خاطر نشان کرده اند که یک شرکت خصوصی را برای تکمیل جستجوی تونل های مقاومتی حزب الله اجاره خواهند کرد و یا شهرک های صهیونیستی نزدیک مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را ترک کرده و در نقاط امن‌تری زندگی خواهند کرد.

این در حالی است که ارتش صهیونیستی صبح امروز دوشنبه پایان عملیات سپر شمال را که از یک ماه پیش به بهانه جستجوی تونل های مقاومتی جنبش حزب الله لبنان در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی آغاز کرده بود، اعلام نمود.

لینک کوتاه:

کپی شد