یکشنبه 22/سپتامبر/2024

اذعان رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل به شکست خود در برابر حماس

سه‌شنبه 15-ژانویه-2019

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی صبح امروز سه شنبه در آخرین روز خدمت خود به شکست در بازگرداندن نظامیان صهیونیست اسیر جنبش مقاومت اسلامی “حماس” اذعان کرد و گفت این مسئله به شدت باعث ناراحتی وی شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گادی ایزنکوت در مراسم تودیع و معارفه رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی در مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو خاطر نشان کرد که ماموریت آزادی نظامیان صهیونیست اسیر جنبش حماس در باریکه غزه را به “آویو کوچاوی” رئیس جدید ستاد مشترک واگذار خواهد کرد که از امروز مسئولیت خود را بر عهده می گیرد.

ایزنکوت در عین حال مدعی شد که «ارتشی پیشرفته و برتر در تمامی عرصه ها را از خود بر جای می گذارد که قدرت ورود هر گونه نبردی را دارد.»

آویو کوچاوی رئیس جدید ستاد مشترک ارتش صهیونیستی هم به نوبه خود تاکید کرد که «امروز میراث تاریخی با سابقه بیش از 2 هزار سال را تحویل می گیرد و آن را حفظ خواهد کرد و تلاش خواهد نمود برتری ارتش صهیونیستی در برابر مخالفان خود را حفظ کرده و دستاوردهای فرماندهان قبلی آن را حفظ کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم ضمن تمجید از گادی ایزنکوت اعلام کرد که وی نمونه یک فرمانده برجسته است که در دوره ریاست وی بر ستاد مشترک، ارتش توانست در عرصه های مختلف گام های رو به جلویی بردارد و ایزنکوت ارتشی قوی و قدرتمند از خود بر جای گذاشت که قدرت دفاع از صهیونیست ها و دستاوردهای آنها را دارد.

نتانیاهو در عین حال بار دیگر به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد و مدعی شد که ارتش صهیونیستی به ممانعت از تثبیت قدم های ایران و همپیمانان آن در منطقه کمک خواهد کرد و به تهران پیشنهاد می کند که نیروهایش را از سوریه خارج کند و در غیر این صورت همچنان ضربات متعددی دریافت خواهد کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان بر قدرت ارتش صهیونیستی برای پیروزی در جنگ ها در جبهه های مختلف؛ در صورت اقتضای ضرورت، تاکید کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد