دوشنبه 23/سپتامبر/2024

خشم یمنی ها از نشستن وزیر خارجه یمن در کنار نتانیاهو در نشست ورشو

پنج‌شنبه 14-فوریه-2019

حضور “خالد یمانی” وزیر امور خارجه یمن در کنار “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آیین گشایش نشست ورشو جنجال گسترده و خشم ملت یمن را به دنبال داشته است و آنها خواهان کناره گیری یمانی از سمت خود هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از صفحه توئیتری “اسرائیل به عربی”، نمایش تصویر خالد یمانی در کنار نتانیاهو به منظور بهره برداری تبلیغاتی در راستای عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، خشم گسترده شهروندان یمنی و به ویژه کاربران اینترنتی را به دنبال داشت و آنها خواستار موضع گیری دولت شان در قبال این مسئله شده اند.

در آیین گشایش نشست ورشو، خالد یمانی در کنار نتانیاهو نشسته بود که این مسئله جنجال گسترده و خشم کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است و آنها خواستار کناره گیری وی از سمتش شده اند.

این در حالی است که دولت یمن هنوز توضیحی درباره این مسئله و دلیل قرار گرفتن صندلی خالد یمانی در کنار صندلی نتانیاهو ارائه نداده است.

در همین راستا، “محمد حزمی” از نمایندگان پارلمان یمن در توئیتی در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی “توئیتر” اعلام کرد که «من خواستار کناره گیری فوری وزیر خارجه هستم و به نظر من، تا زمانی که دشمن صهیونیستی در این نشست حضور دارد، وی در نشست ورشو نماینده یمن نیست و هیچ شهروند یمنی به این تصویر شرم آور افتخار نمی کند.»

لینک کوتاه:

کپی شد