یکشنبه 22/سپتامبر/2024

فلسطینیان ساکن بیت المقدس اشغالی مایه افتخار و شرف امت اسلام هستند

پنج‌شنبه 21-فوریه-2019

شیخ کمال خطیب نائب رئیس سابق جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی گفت که فلسطینیان ساکن قدس مایه افتخار و شرف امت هستند، آنان با جانفشانی و ایثارگری و فداکاری خود از رنج ها و محنت ها و مشکلات مسجد مبارک الاقصی می کاهند. 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، الخطیب امروز پنجشنبه طی اظهاراتی تاکید کرد که از فلسطینیان ساکن قدس می خواهم به پایداری و مقاومت و حضور خود در مسجد مبارک الاقصی ادامه دهند. 
وی افزود: وضعیت جهان عرب و فلسطین دچار یک پارادوکس دردناک است، در حالی که مسجد مبارک الاقصی و نمازگزاران فلسطنیی در آن آماج تعرضات و تجاوزات روزمره قرار می گیرند، سران کشورهای عربی برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با این رژیم از همدیگر سبقت می گیرند. 
وی خاطرنشان ساخت که این تجاوزات و جنایات در سایه تکیه تشکیلات خودگردان فلسطین بر سیاست همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی تشدید یافته است؛ به نحوی که محمود عباس رئیس تشکیلات رام الله آن را یک مشی ثابت خود اعلام کرده است.
الخطیب تصریح کرد که دشمن صهیونیستی در جریان تعدی و تعرض به قدس و مسجد الاقصی احساس اطمینان خاطر می کند، زیرا هیچ کس این تجاوزات و تعرضات را نه محکوم می کند و نه به آنها واکنش نشان می دهد. 

 

لینک کوتاه:

کپی شد