دوشنبه 23/سپتامبر/2024

شمار کشته‌های عملیات مقاومتی دیروز به 3 نفر رسید

دوشنبه 18-مارس-2019

در عملیات مقاومتی روز گذشته در سلفیت واقع در کرانه باختری، 2 نظامی اسرائیلی کشته شده و دست کم 4 و به گفته برخی منابع 6 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این عملیات، جوانی فلسطینی نخست با سلاح سرد به یک نظامی اسرائیلی حمله و او را زخمی کرد سپس اسلحه او را به غنیمت گرفته و با نظامیان اسرائیلی درگیر شد که در این درگیری 4 نفر از آنان را زخمی کرد و به سلامت از محل گریخت.

2 نفر از این نظامیان بر اثر شدت جراحات وارده کشته شدند.

این جوان فلسطینی در دو منطقه دیگر با نظامیان اسرائیلی درگیر شد و اقدام به تیراندازی به سمت اشغالگران صهیونیست کرد که طی آن نیز چند نفر دیگر زخمی شدند.

کشته شدن یک خاخام تندرو

پایگاه خبری عبری زبان 0404 صبح امروز دوشنبه اعلام کرد که “اخیعاد اتنگر” خاخام تندرو یهودی که دیروز در این عملیات زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.

صالح نعامی نویسنده و تحلیلگر امور رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در فیسبوک عنوان کرد که اتنگر خاخامی نظامی و مسئول مدرسه دینی نظامی شهرک عیلی بوده که بسیاری از فرماندهان نظامی اسرائیلی از این مدرسه فارغ التحصیل شده‌اند.

“عوفر فنتور” فرمانده تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 51 روزه در غزه در تابستان 2014 یکی از شاگردان این خاخام تندرو بود.

اتنگر یک صهیونیست به شدت تندرو و از حامیان گروهک‌های تروریست یهودی حامی تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد کذایی یهود بر روی خرابه‌های آن است.

او سال 2015 پس از ماجرای قتل و سوزاندن خانواده فلسطینی دوابشه به جشن و خوشحالی پرداخت. در این اقدام جنایتکارانه 3 عضو یک خانواده فلسطینی زنده زنده در آتش سوختند.

لینک کوتاه:

کپی شد