جمعه 20/سپتامبر/2024

هشدار قسام به رژیم صهیونیستی در مورد تجاوز علیه اسرای فلسطینی

سه‌شنبه 9-آوریل-2019

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی را از هرگونه تجاوز علیه اسرای فلسطینی برحذر داشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده سخنگوی این گردان‌ها عصر امروز سه شنبه در بیانیه ای تاکید کرد: به اسرای فلسطینی که وارد “نبرد کرامت 2” شده‌اند، سلام و درود می‌فرستیم و به آن‌ها می‌گوییم که در قول و عمل به مسئولیت‌هایمان در قبالشان عمل کرده و مسئله آنان را در راس اولویت‌های خود قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: به دشمن صهیونیستی می‌گوییم که شیوه تعامل مقاومت با گلعاد شالیت (سرباز اسیر اسرائیلی در غزه) که دشمن خوب می‌داند چگونه بود، در سایه تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی و خانواده‌هایشان، هرگز تکرار نخواهد شد.

ابو عبیده اظهار داشت که فرماندهان گردان‌های قسام در پی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی و رنج و محنت‌های آنان، به یگان “سایه” ابلاغ کرده که اسرای دشمن را به شدت تحت فشار قرار دهد و به منظور حمایت از اسرای قهرمان، با آنان همانگونه رفتار کنند که دشمن با اسرای فلسطینی رفتار می‌کند.

لازم به ذکر است که اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از روز گذشته در پی تشدید تجاوزات سازمان زندان های صهیونیستی و شکست مذاکرات بین فرماندهان اسرا و رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند.

لینک کوتاه:

کپی شد