شنبه 21/سپتامبر/2024

جبهه کار اسلامی اردن خواستار تحریم کنفرانس اقتصادی بحرین شد

سه‌شنبه 21-می-2019

حزب “جبهه کار اسلامی” اردن از دولت این کشور خواست کنفرانس اقتصادی جذب سرمایه‌گذاری در فلسطین که قرار است در ژوئن آینده در منامه ـ پایتخت بحرین ـ برگزار شود، را تحریم کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منیر رشید مسئول پرونده فلسطین در این حزب در بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد که این کنفرانس در راستای معامله قرن که هدف از آن نابودی مسئله فلسطین است، برگزار می‌شود.

رشید خاطر نشان کرد که محافل رسمی و مردمی اردن مخالف هرگونه طرحی هستند که به حقوق ملت فلسطین و منافع دولت اردن ضربه بزند.

وی تاکید  کرد که جبهه کار اسلامی اردن این کنفرانس را اقدامی خطرناک در راستای طرح‌ها و توطئه‌ها برای نابودی مسئله فلسطین و ادامه تحرکات دونالد ترامپ دانست که با انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، لغو حق بازگشت آوارگان، شناسایی جولان اشغالی به عنوان یک منطقه تحت حاکمیت “اسرائیل” و متعهد شدن به الحاق شهرک‌های کرانه باختری به اراضی تحت تصرف این رژیم آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

منیر رشید تصریح کرد که دولت آمریکا جانبداری خود از رژیم صهیونیستی از طریق نقض قوانین و معاهدات بین‌المللی در رابطه با مسئله فلسطین را روز به روز بیشتر ثابت می‌کند.

وی عنوان کرد که این کنفرانس اقدامی در جهت عادی‌سازی رسمی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و تشکیل ائتلافی عربی ـ صهیونیستی برای نابودی مسئله فلسطین است، اما عزم و اراده ملت‌های منطقه همچون سدی محکم در برابر این توطئه‌ها خواهد بود و ملت فلسطین هرگز از سرزمین، مقدسات خود و حق بازگشت و آزادسازی این سرزمین کوتاه نخواهد آمد.

لینک کوتاه:

کپی شد