شنبه 21/سپتامبر/2024

در دوره عباس، مذاکراتی بین فلسطینیان واسرائیلی‌ها در کار نخواهد بود

یکشنبه 9-ژوئن-2019

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در دوره محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، مذاکراتی بین طرفین فلسطینی و صهیونیستی در کار نخواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، “گلعاد اردان” همچنین اظهارات سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در مورد الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی را ستود.

اردان اظهار داشت که تشکیلات خودگردان باید بداند که تحریم رژیم صهیونیستی و آمریکا نه به تحقق صلح منجر می‌شود و نه دستاوردی را در پی خواهد داشت.

وی مدعی شد که دیدگاه دولت دونالد ترامپ در مورد جهان، تنها دیدگاه و نگرشی است که می‌تواند موجب تغییر و تحولاتی در منطقه و کل جهان شود.

دیوید فریدمن سفیر آمریکا در قدس اشغالی روز گذشته در اظهاراتی جنجالی در گفتگو با نیویورک تایمز تاکید کرد که “اسرائیل” حق دارد بخش‌هایی از کرانه باختری را به اراضی تحت سیطره خود ملحق کند.

وی دولت سابق آمریکا را به کمک به تصویب پیش‌نویس قطعنامه محکومیت شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری متهم کرد و گفت این مسئله موجب شده تا فلسطینیان در برابر جهانیان  کرانه باختری و قدس شرقی را مناطقی کاملا فلسطینی بدانند!

لینک کوتاه:

کپی شد