شنبه 21/سپتامبر/2024

واکنش حماس به استعفای مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی

جمعه 5-جولای-2019

جنبش مقاومت اسلامی حماس به استعفای رئیس بخش عملیات سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی به خاطر شکست در عملیات خان یونس واکنش نشان داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم سخنگوی حماس در بیانیه ای تاکید کرد که استعفای این مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی بیانگر ضربه بزرگی است که فرماندهان ارتش از شکست در این عملیات متحمل شدند.

قاسم اشاره کرد که مقاومت بار دیگر قدرت خود در ضربه زدن به دشمن صهیونیستی و ارتش آن، بر هم زدن معادلات این رژیم و جلوگیری از تحقق اهداف آن را به اثبات رساند و ادامه مقاومت مانعی اساسی بر سر راه ادامه اشغالگری و جنایات دشمن علیه ملت فلسطین خواهد بود.

وی افزود که هوشیاری مبارزان قسام و توان اطلاعاتی آن در شناسایی نیروهای ویژه دشمن و برملا کردن اسامی و تصاویر آن ها و پاسخ محکم و یکپارچه نیروهای مقاومت در نبرد “لبه شمشیر” و حمایت همه جانبه مردمی از مقاومت، پایه های پیروزی در این نبرد را تشکیل داد.

لازم به ذکر است که روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت دیروز پنجشنبه از استعفای فرمانده بخش عملیات ویژه شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و فرمانده سابق یگان “سیرت متکال” به خاطر شکست در این عملیات خبر داد.

شکست در این عملیات ضربه سختی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرد، زیرا گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس پس از خنثی کردن این عملیات، اطلاعات مهمی از نیروهای ویژه اسرائیلی کسب و منتشر کرد که ضربه اطلاعاتی بزرگی به این رژیم زد.

گفتنی است که در این عملیات ضمن شهادت 7 مبارز مقاومت فلسطین، فرمانده نیروهای اسرائیلی نیز به هلاکت رسید و شماری دیگر هم زخمی شدند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد