پنج شنبه 19/سپتامبر/2024

هیئت عالی تظاهرات بازگشت: این تظاهرات تا تحقق اهدافش ادامه دارد

سه‌شنبه 9-جولای-2019

هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره غزه تاکید کرد که این تظاهرات ها تا تحقق تمامی اهدافش و در راس آن شکستن محاصره و تاکید بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود که سال 1948 به ناحق از آن کوچانده شده اند، ادامه خواهد داشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این هئیت در بیانیه ای به مناسبت پنجمین سالروز جنگ 51 روزه در غزه عنوان کرد که به تلاش های خود برای به شکست کشاندن تمامی توطئه ها و شکستن محاصره ظالمانه غزه ادامه می دهد.

این هیئت ضمن تمجید از فداکاری های شهدا و مجروحان، موضع واحد و یکپارچه فلسطینیان در مخالفت با کنفرانس اقتصادی بحرین و معامله قرن را ستود و این موضع را پیش زمینه ای برای تحقق وحدت و آشتی ملی به منظور مقابله با طرح های آمریکایی اسرائیلی و در راس آن معامله قرن خواند.

هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت عموم ملت فلسطین را به مشارکت گسترده در 66امین جمعه تظاهرات بازگشت با شعار “نه مذاکره ای است، نه صلحی، رژیم اشغالگر را به رسمیت نمی شناسیم” فراخواند.

لازم به ذکر است که از آغاز تظاهرات بازگشت در 30 مارس سال گذشته تاکنون بیش از 310 فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران نفر دیگر زخمی شدند که حال صدها نفر از آنان وخیم است و هر لحظه ممکن است بر تعداد شهدا افزوده شود.

لینک کوتاه:

کپی شد