شنبه 21/سپتامبر/2024

حیه: زمان محاکمه سران رژیم صهیونیستی در دادگاه های بین المللی است

شنبه 12-اکتبر-2019

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که زمان آن فرا رسیده تا سران رژیم صهیونیستی به سبب جنایاتشان علیه ملت فلسطین در دادگاه های کیفری بین المللی محاکمه شوند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خلیل حیه روز گذشته در جریان مشارکت در تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت در مرزهای غزه تاکید کرد که تظاهرات جمعه “کودکان شهیدمان” حامل چندین پیام بود، نخست اینکه این تظاهرات ها به رغم ادامه تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه زنان و کودکان و خبرنگاران، تا تحقق تمامی اهدافش ادامه خواهد داشت.

حیه اظهار داشت که ادامه این تظاهرات ها بیانگر مردمی و مسالمت آمیز بودن آن است و ثابت می کند که این تظاهرات یکی از انواع شیوه های مقاومت برای نشان دادن رنج و محنت های ملت فلسطین است.

وی گفت که این جمعه، جمعه محاکمه دشمن صهیونیستی به خاطر یکی از انواع جنایاتش است که همان قتل و کشتار کودکان فلسطینی است. حیه اشاره کرد که دشمن صهیونیستی در یک سال گذشته بیش از 40 کودک فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از 250 نفر دیگر را هم زخمی کرده است.

این رهبر حماس خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی و ارتش جنایتکار آن که به راحتی قوانین بین المللی را زیر پا می گذارند، به هیچ وجه به ارزش های انسانی و اخلاقی پایبند نیستند.

خلیل حیه تاکید کرد که زمان آن فرا رسیده تا جهانیان چهره واقعی این رژیم اشغالگر و جنایتکار را ببینند و به حقیقت آن پی ببرند که چگونه 70 سال است دست به قتل و کشتار فلسطینیان و تخریب خانه های آنان می زند.

لینک کوتاه:

کپی شد