شنبه 21/سپتامبر/2024

اقدام موسسه مالزیایی به جمع آوری مدارکی برای محاکمه رژیم صهیونیستی

پنج‌شنبه 24-اکتبر-2019

موسسه مالزیایی “اقصای من” شواهد و مدارکی جمع آوری کرده که درصدد ارائه آن به دیوان کیفری بین المللی به منظور محاکمه رژیم صهیونیستی به سبب ارتکاب جنایات جنگی علیه ملت فلسطین است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس هیئت ویژه این موسسه تاکید کرد که در پی دیدار ماه می گذشته اش با مسئولان دیوان کیفری بین المللی در لاهه، آن ها خواستار جمع آوری اسناد و مدارک جنایات رژیم صهیونیستی به منظور محاکمه آن در این دادگاه شده اند.

لقمان شریف الیاس خاطر نشان کرد که در ابتدای ماه جاری گزارشی هایی از 3 منطقه فلسطینی که بیشترین خسارت ها را از تجاوزات رژیم صهیونیستی متحمل شده است، انجام داده است و شاهدانی عینی حاضر شده اند تا علیه این رژیم در دیوان کیفری بین المللی شهادت دهند.

الیاس اظهار داشت که هیئتی 10 نفره به مناطق فلسطینی نشین در واد حمص، عیسویه و طور در شهر قدس اشغالی رفته اند و در مدت 3 روز ادله و مدارکی در مورد جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جمع آوری کرده اند.

وی عنوان کرد که موسسه متبوعش درصدد تهیه یک گزارش کامل از سفر هیئت خود به قدس اشغالی است و اسناد و مدارکی قوی در اختیار دارد که ثابت می کند ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت های ضد بشری شده است.

به گفته او، رژیم صهیونیستی قطعنامه 2334 شورای امنیت در رابطه با غیرقانونی بودن شهرک های صهیونیست نشین جدید در اراضی اشغالی را نقض کرده در حالی که این قطعنامه بر توقف فوری هرگونه ساخت و ساز این رژیم در اراضی اشغالی تاکید دارد.

لینک کوتاه:

کپی شد